i follow,,,~

i follow,,,~
=P

@ zZaAaSsss....~~

pandangan mata selalu menipu,
pandangan akal selalu trsalah..
pandangan nafsu selalu melulu,
pandangan hati itulh yg hakiki...
kalau hati itu bersih..

Saturday, January 8, 2011

Gemok vS kuRus

kurus vs gemok

Assalamualaikum...

awal2 ag aku dh upload gmbar tu haaa
hahaha...
tulah aim aku sem nih
nk kurus makk!!!!
hari2 aku asik mkn jerrrr
bila la nk stop mkn.
ujung sem lpas aku dh try diet mmber aku aja
mkn proteinnnnn jeeeeee
fuhh
lama2 mau nyer kayap aku.
mahal kot protein je
rate skrg lh kn,,,
sketul ayam=rm2.50
keli sekor=2 hinggit
daging apatah lg,behinggit2..
matila aku
bila diet protein,nk kna beli mayo,cheez n bla3..
mknan org kaya lh katakan
hahakk..
Fyi,
lpas smiggu aku wt diet protein tuh,
cayalah!!berat aku trun 5kg!!
hahhaa...bila dh trun,,cheeaaa
nk maintain la konon2 kn
aku pon diet lh ag smiggu
tgk2 dh xmau trun..trun 1kg jeee.. =(

TETTTTTTT...........EXAM LAST SEM BERMULA...
hihihi....
aku mula la skip diet,lapar,pnat otak alasannya!
sgguh,aku p lak bzar Ramadhan,,mmg xtahan
hehe
dr hari tu smpai skrg,
berat aku cmtu lah..
hadoii...pening pala pkir
canela nk trunkn brat
huhuhu...tlg2
sapa yg ada cadangan,,,
ada petua
share wif me..ahaha
krjasama anda amat diperlukn~
dh pnat ngepek,,
nk kuruSssssss........ =(
Wassalam..

No comments:

Post a Comment