i follow,,,~

i follow,,,~
=P

@ zZaAaSsss....~~

pandangan mata selalu menipu,
pandangan akal selalu trsalah..
pandangan nafsu selalu melulu,
pandangan hati itulh yg hakiki...
kalau hati itu bersih..

Sunday, January 2, 2011

**sEm 3 dGreE BerMuLa**

Assalamualaikum..

alhamdulillah..dh slamat da mndarat d ipo smlm-at 2p.m
with who??jeng3..haha..
flight blepas kul 8.30 pg dr lpangan indra kyangan,
transit d pendang kedah
gerak balik kul 10.15
kul 2 smpailh d ipoh...
hurm...letihnya tgk ipoh..
dh msuk 8 tahun..lamanye...
lg 3 thun,,sem ni dh sem 3 aku kt IPG 
reni smua housemate dh blik...kecohlah rumh ni..
haha...Ya Allah,smoga smuanya bjalan lncar antara kami be4!!
esok dh stat kuliah...
seyes rasa mlas sgt2,,
plus++subjek minor sem nih akan sgt bosan
berilah aku kekuatan YaAllah
azam aku nk dpt yg tbaik dlm 2011 nihh
yeahh!!!
rapatkn hubungan prsahabatan ngn kwn2
ngn si 'dia' pon..ehem2 larhh~
berkwan biar seribu,brkasih biar satu (^,^)v
thanx a lot 2 Yiq
sbb letak spenuh kpcayaan kt aku
bg aku bkwan dgn smua..
syg kamooo.....
hahaa!!!
awal sem ni aku n bbdak umah ni mlas nk kua2 ag
tggu lah elaun dlu
duet pon kering seyhhh
azam nk JIMAT
hehe...aminnnn


syg kamoo smua...without u ol,,im juz notink..
 Wassalam..

No comments:

Post a Comment